The chosen One
Because I BELIEVE, ONE Man Can Change The World.

Kalau mengantok bacalah teka teki ni....

Dalam Banyak2 air,air apa yg paling >berani?Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu jawapannya ialah air kopi..eh.eh >takdelah jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani >terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!! > >

>Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...nak tau cari >sendiri... > > >takdok eh..jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD..saja buat >lawak..tak paham jugak.ala kepala le.. > >

Dlm 1 pertunjukkan.. seorg ahli silap mata tlh memijak kaca dgn tpk >kakinya.. ttp dia x mengalami kelukaan..lalu dia memijak paku yg >brtaburan..dan x luka juga..apabila selesai persembahan dia jln >terhencut2 kerana terpijak tahi ayam...hehehe..... ok x ... lawak x... > >

>Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam >la niiii.....ha jwp2.... > > >nak tau jwpnye... > > >siput babilaaaaa.....ye la siput >bertelur...babi beranak.... kenape x percaye ye..... > > >

Kalau anda ni semuanya pandaiiii cubateka, banyak-banyak sungai, sungai >apa yang paling berat? > >Jawapaaaaaaannya ialah > > > >Sungai Besi...Ha...ha...ha...lawak >tak... alahhhh,lawaklah ye.. > >

Kereta dengan motor, mana lebih tua? ha..jawablah.saya bagi 2 saat. >oklah > > >jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...MUAHAHAHA..... >WASSALAM > > >

Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati? > > >aku tak sanggup dah tengok >hampa teriak. jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia. > > >

Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...keh >keh keh..jawab jgn tak jawab.. > > > >nak tau apa.huruf TA dan YA laa...kanjadi >TAYAR tu..HEHEHE > > >

Nih aku nak teka ni...kasut apa yang paling keras??haa..pikiaq2..apa? >kasut batu..salah maa.. > > > >kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka???? > > >

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar >seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti? > > >jawapannya ialah meter bas tulah > > >

Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh >kahwin ...ahhh sape dapat jawab???? senang jer...tahu tak jawapannya? > > >aahh >jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara pasangan >bercinta lerrr ..hehehehe > >

Kalau korang pandai math, 5 orang cinatolak 3 orang india, jadi apa? > > >orang indiatu jatuh lah.... keh keh keh!!! > > >

Ada3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu di bagi >pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?...kes kes kes kes korang mesti >lemah IQ kan.. > > >jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau >tak hehehhe mesti dapat sorang sebiji > > >

Ok aku nak tanya hamba. benda apa kalau naik tak turun dah? >kui..kui..kui > > >jwpn dia umuq >la.ish...ish...ishhampa ni > > >

Murid1:Cikgu,Sungai seget di mana?.Cikgu:.....(Diam jer). > >Murid2:Ha kau alik rumah nanti kau pergi tanya mak kau.Ajak pergi >bercuti sekali kat sana. Bila dirumah. > >Murid1:Emak!Sungai seget kat mana?Jom kita >gi ercuti!. > > >Emak:Palahotakko!Sape yang nak cuti kat tepi parit tu! (Sungai seget tu >kat JB. Sape yang dok JB tau la kat mana sungai seget tu) > > >

KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR >ADAPAN? ANDA DIBERI SATU SAAT UNTUK MENJAWAB. > > >TRETT!!!MASA SUDAH TAMAT.SEBABNYA >IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT TAYAR HADAPAN > > >

Seorang pemandu teksi terkejut besar apabila dicuit oleh penumpangnya >dari belakang lantas memberi amaran supaya tidak melakukan dmikian lagi. >Katanya ini adalah hari pertama beliau memandu teksi setelah 30 tahun >jadi driver kereta jenazah... faham faham aje lah. > > > >

Cubateka, mouse komputer , jantan ke betina? > > >jawapannye betinaler.. >pasal dia pakai pad.hehe > > > >

Adasekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu >ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, >titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah......... > > >Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot! > > >

Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari,(any >nswer?) > > > >...............................................lembu yang hilang lah >ngok. > >kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu. > > >

Hidupan apa didalam laut paling tua. > > >jawapannya udang sebab dia sudah >bongkok dan berjanggut..ha--ha--ha--ha-- > > >

Cube teke ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita baring >dia berdiri.......? Jawab2 jangan tak jawab. > > >Ape? tak tahu jawapannye la >senang >je jawapannye tapak kaki la...... > > >

Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu... > > >jawapan nyer :ikan sardin. >sebab nyer dier duduk dlm tin.. > > >

ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU >ANDA PERLU TUTUP DAHULU?JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA..SALAHLA.. > > >TAK >TAHU..TENTULAH HIDUNG.. > > >

APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG? > > >HA JAWAPANYA MESTILAH >KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK >TAK SESUAI TAU. > > > > > > > > > > > > > > >
0 Comment(s):

From The Barait of Anakjagung

Dear Readers,
Thank you for visiting my blog. I do hope that your visit is a fun one. Please leave your comment in regards of my post or just say hi in my Chat Box. Don't forget to leave your link so that I can pay you a visit too. Thank you so much.

Most of the postings here are original therefore, publishing/printing/production or of any means of using the materials in this blog without a formal written consent from Anak Jagung is strictly prohibited. Where some are not, links and sources are stated.

Best viewed using Mozilla Firefox


© Copyright Anak Jagung 2003 - 2014. All rights reserved.

About Me

My photo
A blogger who blogs when he feels like it. A teacher who is learning to be a better one everyday. A person who likes photography but is not good at shutter speed and what the heck is the rules of third? A man who believes that you can change the world.

Chatter Box

Followers


Slider

The Best Links

Get more followers

Blog Archive