Something New...

Buat masa ni, aku masih bz mcm besa.. memang banyak sangat kerja kena buat. Minggu lalu ja, dua hari straight aku tidak dapat tidur tapi tipula kalau aku cakap aku tidak mahu tidur.. Balik-balik cuba tidur actually tapi aku ingat sangat-sangat ngan asgmt aku yang berlambak. Minggu kami cuti sebab tamu gadang AKA Pesto Konvo. Ramai juga kawan-kawan yang konvo nanti. Jeles juga bila pikir-pikir tapi kalau ingat-ingat balik, setiap sesuatu ada kebaikkan (sebenarnya, banyak keburukkan juga!) Ingat dapatlah rileks sikit tapi macam kerja bertambah rasanya.

Sorryla tidak dapat update blog buat masa ni. Kepada pengirim-pengirim email yang bagi komen dan yang sewaktu dengannya tu, aku akan cuba jawab email kamu semua dalam masa yang terdekat ni dan cuba juga jawab soalan-soalan kamu semua ah....

oklah... sekian dulu untuk kali ni... lol...

Comments