Binggung aku binggung...

Susahkan bila sudah jadi orang dewasa ni? Banyak benda kena fikir. Banyak kerja kena buat. Hal-hal remeh temeh suatu ketika dulu kini jadi besar. Hahahaha, tapi inila bah hidup kan..

Terbaru daripada saya, the house in undergoing a major renovation. So many things to be done but so little time to commit to it. Serahkan pada pakar sajalah. Pasrah ja ni sekarang. Saya ingat mau upload bah gambar rumah tu tapi saya lupa tu pendrive saya di kereta. Saya guna dengan FM modulator. Malas sudah saya ambil balik...
Apapun, itulah aktiviti saya sepanjang dua minggu yang lalu dan masih lagi jadi keutamaan saya sekarang. Kalau sempat siap sebelum bulan Dec, ok juga kan. Boleh saya buat open house tapi belum tahulah sekarang. It's been raining every now and then here in Kota Marudu jadi memang susah mahu teruskan kerja.. Ni lah ni saya fikir sekarang. Expences? Jangan cakaplah..

Anyway, One In A Million start 16hb Nov ni.. Looking forward to that...

Comments