Dapat Lagi Award..

Macam murah pula rezeki saya ni lepas sembuh2 dari sakit ni. Dapat lagi award. Ni kali dari Noy. Thanks Noy. Ko jugalah... hehehehe


Oklah, sudah lama jugalah saya tidak memberikan speech jadi pada hari ni, saya akan bagilah sikit2 atas penganugerahan ini.


Terima kasihla kepada kawan2 blogger yang setia memberikan sokongan, kepada angin2 yang kuat bertiup sekarang, janganlah kamu kuat sangat bertiupan pada waktu makan. Macam mau terbang zink di rumah saya tu.


Kepada para beer and tiger, biar pun kita berjumpa jarang2, tapi kamu sumber inspirasi ku. Kita pasti bertemu lagi. Keep on missing me...


Saya juga tidak melupakan sokongan dari para virus2 demam selsema yang melanda saya sampai sa terpaksa MC 3 hari (termasuk 16 sept). Masih ku ingat juga, semuanya bermula ketika kita bertemu sewaktu kami memancing sampai jam berapa pun, saya tidak ingat lagi.


Terima kasih juga kepada ubatan2 Ubat batuk cap ibu dan anak, vitamin C, antibiotik dan panadol, juga ubat kumur dan ubat demam yang buat saya rasa mengantuk. Terima kasihlah.


Dan ya, semoga hidup kita ini akan lebih meriah lagi. Nda lama lagi juga Aidilfitri... Kasi stok saya kuih makmur, jangan lupa... Sekian dan terima kasihlah...

Oklah, pesanan penaja sudah ni

"They all are charmed with the blogs, where in the majority of its aims are to show the marvels and to do friendship; there are persons who are not interested when we give them a prize and then they help to cut these bows; do we want that they are cut or that they propagate? Then let’s try to give more attention to them! So with this prize we must deliver it to 8 bloggers that in turn must make the same thing and put this text." -A Blog Award from Life as Experienced


Jadi, saya tidak tahu sepa mo bagi ni award ni. Nantilah saya pass ah. Saya simpan2 dulu ah.. Nanti saya pass juga ni... hehehe... Tunggu ja kamu...

Comments