Sorry, I am NOT Naked!

Yes! I am very opinionated and very expressive. Some even said that I'm too bold for everything. Tidak tahu malulah and so forth. I tend to say things inside my mind just like that. But I'm not the kind of person who throws everything directly. Sometimes too, I kept it to myself. I know, some things are better left unsaid.

Kadang-kadang juga orang kata aku terlalu berani. Berlagak dan sombong. Ketawa kecil aku dengan kenyataan begitu. Belum jadi artis lagi dah ada bahan gosip. Entah-entah bila dah jadi famous nanti macam baju aku 'I'm gonna be famouse' yang dihadiahkan rakan ku, kejadian apa yang menimpah pun, aku tak tau. Yang penting, aku rasa biasa jer.


Dalam blog ni juga, orang kata aku nak show off. Ada aku kesah? Hahaha... asyik posting ada gambar aku. Mungkin orang tu tak tau, aku posting gambar aku sebab dalam entry tu, aku berceritera tentang diri aku. Tapi lantaklah orang nak kata apa. Tapi kali ni ada gambar lain sikit. Saja nak support tajuk di atas. Naked truth, mungkin. Aku bukannya apa. Aku tidak seperti yang korang nilai. Aku macam biasa saja. Orang kebanyakkan yang punyai passion dalam blogging. Aku suka pada blog. Pernah terhenti sebentar akibat kesibukkan dan ghairah facebook yang melampau. Tapi blogging sepertinya cinta pertama aku. Tak boleh lupa walaupun bukan depan mata.

Aku tidak akan berkata apa-apa melainkan logikku mengatakan 'ok benda ni harus diperkatakan' dan aku juga bukan jenis yang fanatik terhadap diri sendiri. Obses kepada diri sendiri, aku bukan. Aku suka photography. Aku suka seni dan aku suka artistik.

Apa yang cuba aku buktikan di sini adalah, aku sama seperti orang lain. Mungkin lain sedikit daripada segi pemikiran dan kebiasaan tapi aku tetap sama.


Comments

Bossing said…
macam tu labah kehidupan boskuuuu....
Ned Pungawon said…
penat sa bosku... hehehe...
Frankie said…
ko lek sha' Ned... kau adalah kau, janji ko selesa dgn jeans birumu dia bilang KRU suatu ketika dulu.